Världens finaste dator

Detta är min nya dator. Igår bestämde sig min seglivade gamla dator att den skulle lägga av, skärmen var helt mörk och jag kunde knappt se vad jag gjorde på datorn. Hannah och Björn skjutsade mig till Netonnet där jag bad om en bra dator som jag kan spela spel på (datornörd). Han rekommenderade en lite sämre Toshiba till mig, men när jag såg denna ville jag verkligen ha den. Lite dyrare, mycket finare och dessutom bättre. Vill bara säga tack till min underbara syster som hjälper mig och ställer upp så fort jag behöver det. Tack tack tack! ♥ Nu sitter jag och njuter av min underbara dator innan jag åker iväg till jobb. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: müm

Åh vad fin den är! Nu kan du äntligen använda en bärbar dator som man ska...alltså utan att alltid ha strömsladden i menar jag! hahaha

Kan bara hålla med att din syster är underbar som ställer upp! men vet du...jag är ganska säker på att du hade ställt upp lika mycket när hon behöver dig! Love you <3

2012-05-29 @ 17:54:45
URL: http://evamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0