Sunny, lovely day

Vilket underbart väder! Och varmt är det. Sitter på balkongen och solar efter
att ha slitit som ett djur. Jag jobbade imorse och därefter begav jag mig till
Maxi för att handla. Här i Göteborg finns typ bara 2 Maxi. Coop överallt. Och
eftersom det är så billigt där gick jag loss med mitt kort därinne. Hela kalaset
slutade på en rimlig summa så det var inte några problem. Det som var problemet
var när jag skulle ta mig hem. Jag hade två tunga kassar, en bunke toapapper och
en 3kgs påse med potatis. Allt detta skulle jag transportera från Mölndal hem, utan bil.
Jag svettades igenom hela rundan men jag klarade det! Därför förtjänar jag att få sitta
i solen tills klockan slår fem. Då är det nämligen tvätt tid! Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: müm

Det var du verkligen värd! så duktig som släpade på allt det hem. Min lilla starka loppa! Love <3

2012-03-13 @ 19:58:27
URL: http://evamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0