Skånehelg

Kom hem för några timmar sedan. Har varit i Skåne hela helgen, en välbehövd helg
både för mig och min älskling. I fredags blev jag hämtad av Mamma & Ilkka sedan
åkte vi på en tripp både till Maxi och Lund. Efteråt blev det pizza som beställdes.

Igår (lördags) åkte jag ut till Väla med mamma på förmiddagen, vi shoppade
lite och fikade även med Payam på Espresso House. Det var underbart.
På kvällen drog jag mig vidare hem till Pappa och Nilla där vi hade en trevlig
mellokväll ihop. Det bjöds på gott snacks och även pizza där också! Sedan
blev det hem till Mamma & Ilkka tills jag somnade nergosad i mammas famn till tvn.

Är så lycklig över min fina mamma. Hon är den människan som verkligen kommer
ställa upp för mig oavsett vad som händer i livet. Hon har gett mig så himla mycket
och finns alltid där när jag behöver henne. Är så lyckligt lottad att ha henne i mitt liv
och bättre kvinna än henne går inte att finna! Det kan jag lova er. Saknar redan Skåne
och min familj men jag är samtidigt så himla glad att jag har min fina älskling som ger mig
Skåne känslan medans vi bor här. Nu blir det middag och sedan lite mys med älsklingen. Love --

Kommentarer
Postat av: müm

Men åh min lilla älskade loppa!! nu sitter en mamma här i skåne och önskar att hon kunde ge dig en stoooor kram och puss! Tusen tack för din fina ord..jag blir så glad! och så förvånad..jag menar jag är ju bara jag? och jag tycker bara att jag gör det som förväntas av en som tagit på sig rollen som förälder. Sen att jag fått världens underbaraste ungar underlättar ju såklart! Älskar bilden!! faktiskt så tänker jag på dig & mig när jag ser den. Älskar dig så mycket! <3<3<3

2012-03-04 @ 20:46:59
URL: http://evamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0