I won!

Kobbs lanserade en tävling på sin Facebook sida för ett tag sedan där man
skulle skriva vem man helst vill spendera Earth Hour med på lördag och varför.
Den motiveringen juryn valde ut vann en Teservis från Lagerhaus och massa te.
Jag förklarade då att jag skulle vilja fira med min sambo och varför. Idag fick jag
ett mail med att dem föll direkt för min motivering och att jag vann Teservisen och
en massa goda te från Kobbs! Blev så grymt glad och min dag var verkligen gjord
efter det! Så ingen får glömma att släcka ljusen på lördag 20.30 till 21.30 --

Kommentarer
Postat av: müm

Grattis! så kul! ibland är du allt en riktig "turgumma" men de e du värd! <3

2012-03-28 @ 20:00:55
URL: http://evamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0