Verum

Är överlycklig, vet ni varför? Jo för enda sen jag såg Verums reklam och deras små söta bakterier har jag viljat ha ett gosedjur i den formen. Idag stod Verum på Nordstan och delade ut yoghurt och smoothies. Där hängde dem små söta gosedjuren och jag frågade tjejen om man kunde köpa ett gosedjur, då svarade hon att det kunde man tyvärr inte. Jag gick iväg besviken men senare när jag gick förbi igen stod dem plötsligt och delade ut dessa små gosedjuren om man gillade deras Facebook sida, jag blev såklart helt galen och stod framför killen och fick panik för han lurade mig att ge iväg den sista. Jag fick mitt gosedjur och så lycklig nu. Jag älskar den! ♥

Kommentarer
Postat av: müm

Hahaha typiskt dig! men åh så söt! förstår att du ville ha en! även om det är en bakterie...

Love you <3

2012-06-06 @ 19:44:32
URL: http://evamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0