Spel

Jag blev helt fast i Minecraft när min syster visade vad man gjorde och skulle få över mig på Minecraft
sidan. Det fick hon! Jag har tjatat ett tag om att jag ska köpa en gubbe men det har liksom inte blivit av.
Igår frågade hon om jag kunde komma och spela med henne (brukar spela på Björns gubbe) och jag
tackade såklart inte nej.  Satte mig vid datorn och skulle logga in. Då står det mitt namn på Loginet! Jag
blev så glad så jag släppte en tår, men är man en spelnörd så är man! Länge leve Minecraft! Nu har vi
skaffat världens finaste värld ihop med ett hus där det står vårt namn. I love my sister. --

Kommentarer
Postat av: victor gustavsson

Hej! Jag har också minecraft och spelar varje dag.

Jag spelar med mina kompisar i klassen från min server som jag gjorde på min dator.

Jag tycker det e bäst.

Skulle gärna spela med dej.

2012-02-28 @ 17:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0