Mormors födelsedag

Klockan är halv 3 och jag har i omgångar gråtit och funderat. Jag och Payam satt i säkert en halvtimme
och bara var helt tysta och kollade på mitt änglaspel. Jag har tänt ett ljus i det för mormor.
Jag funderar över mormor, jag saknar henne något så otroligt mycket, och just idag är det hennes födelsedag.
Jag saknar henne så det gör ont i hela mig.

Grattis på födelsedagen mormor. Jag vet att Sten och du har en mysig födelsedag ihop,
och att han bjuder dig på supergod tårta. För det är det du förtjänar. Jag älskar dig     

Kommentarer
Postat av: müm

Livet känns inte alltid rättvist. Men en sak vet jag med säkerhet..mormor är lycklig där hon är nu. Jag har aldrig tidigare känt ett sånt lugn som jag gör just nu när jag tänker på henne. Gråt inte...det vill hon inte...minns henne? ja! men gråt inte. Älskar dig min lilla loppa!

2012-02-05 @ 10:34:28
URL: http://evamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0