Min dag

Var hos min syster en runda idag. Hon har opererats och kände att det var dags att hälsa på henne.
Hon fick en bukett och jag fick träffa söta mello och catcha upp på lite Gossip Girl avsnitt.

Senare begav jag mig hem till Malin och kollade på tv, skvallrade lite och åt godis och pringles.
Sedan jag var liten har jag haft en räv som jag kallat för även. Denna har följt med mig överallt
och jag har aldrig släppt den ur min famn. Den ligger även i sovrummet as we speak. När jag var
hos Malin såg jag lilla ävens huvud stack ut ur täcket. "Vad....gör...min...äv...här?" var det enda
som kom upp i tankarna. Då plockar jag upp den och visst är det även! Enda skillnaden är att det
är Malins! Så coolt. Hon har också haft den som favorit sedan tidig ålder och varit lika fast vid den
som jag. Så fast att båda tagit med den till Göteborg! Sjukt roligt!
Malins räv

Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka somna. Har någon så sjukt huvudvärk så hoppas jag
kan sova bort den.. Godnatt!     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0