Vårt sovrum

I helgen var mamma och Ilkka på besök, och det resulterar ju i att allt i lägenheten blir
mycket bättre och finare, i detta fallet fick hela lägenheten sig ett lyft, men finast blev
mitt och Payams sovrum, och vi är så nöjda! Vi har haft våra saker (läs: mina) ståendes
på golvet ett bra tag nu då vi inte visste var vi skulle göra av dem riktigt, jag hade fyllt
hela fönsterkarmen full med mina sminkväskor och håraccessoarer då jag inte hade plats
med dem någon annanstans. När mamma och Ilkka kom hit så åkte vi ut till Ikea och köpte
oss en byrå, och det har underlättat något så otroligt för så fint här är nu! Vi älskar det!


Kommentarer
Postat av: müm

Jättesnyggt blev det! inte visste man att du hade sååå mycket smink, krämer, nagellack och grejs!! haha

Älskar väggorden!

Puss

2011-11-21 @ 18:04:20
URL: http://evamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0