Att flytta iväg från allt..

När jag först flyttade trodde jag att allt skulle vara helt okej, som vanligt, fast med sin sambo
och en egen lägenhet. Men så fel jag hade haft, OM inte min syster hade bott här. Jag kan inte
förklara med ord hur mycket situationer och tråkigheter min syster räddat mig ifrån. Jag hade
varit helt ensam, men om jag går igenom stan nu ensam kan jag ändå tänka på min syster, för
hon bor bara en bit ifrån mig, och jag vet att hon finns här. Lyckan i mig är på max när hon kan
ringa mig på lunchen och berätta att hon ska till Frank's och luncha, och då vet jag direkt att jag
ska dit, för vi har underbart roligt ihop, eller när vi bara sitter hemma och fikar, eller spelar Drake's
en hel dag ihop, oavsett vad vi gör lyckas vi alltid göra det så roligt som möjligt, och i hennes sällskap
kan jag alltid känna mig trygg och road.
Jag vet inte hur ensam jag hade känt mig utan henne, men en sak är säker. Hon är min allra bästa vän,
och jag hade inte kunnat ha någon bättre, för hon ställer alltid upp för mig, i vått och torrt. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: müm

Men åh!!! vad gulligt! nu sitter mamma här och fäller en liten tår...jag är också så glad att ni har varandra. Mina små gummor tillsammans i en så stor stad. Jag myser varje gång jag hör att ni fikar och lunchar tillsammans <3

Älskar er!

2011-11-17 @ 18:20:02
URL: http://evamum.blogg.se/
Postat av: Hannah

Åh, men hjälp vad fint. Vad glad jag blir! Och du ska veta att min livskvalité ökat enormt sedan du flyttade upp. Min fina lillasyster och allra bästa vän. Love you.

2011-11-17 @ 21:56:23
URL: http://www.hannahcharlotte.se
Postat av: bmamma

Ensådan syster vill jag också ha

2011-11-17 @ 22:05:23
Postat av: bmamma

Ensådan syster vill jag också ha

2011-11-17 @ 22:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0