sjuklings tips


detta är vad jag använder mig av för att bli frisk när jag råkar ut
för en av mina dunderförkylningar 2 gånger om året..
panodil, för febern
vatten, renar kroppen
grapefrukt, ger ca 80% av c-vitamin intaget man behöver dagligen
bafucin, lindrar halsont och verkar slemlösande
vicks, man andas in så det verkar slemlösande
esberitox, lindrar symptom vid förkylning
och sist men inte minst te! pepparmintste i mängder

nu ska jag gå och ta ett ångbad med vicks och försöka få bort
min nästäppa. glöm inte något av det viktigaste, att vila. godnatt!  


Kommentarer
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

Följa varandra via bloglovin? :)

2011-05-25 @ 17:11:50
URL: http://jennica.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0