nailpolish


Tänkte visa er två bilder på ett av mina nya nagellack jag köpte på en marknad..
Har länge letat efter ett riktigt ljusrosa nagellack och detta har en perfekt färg!

Tråkigt nog får man måla på några extra lager för att få en skarp och synlig färg.
Jag har mattat ner det med ett "matt lack" jag köpt från Viva la diva!
Förutom extra lagerna gillade jag färgen otroligt mycket!    

Föressten, har ni sett mitt "extra streck" på pekfingret? Där pilen är..
Jag skar mig på en kniv, och fick fullständig panik, så nu har jag ett extra streck på min hand, snyggt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Veckans blogg är nu utsedd, kika in och se om det blev du ;)

om du inte blev Veckans blogg så finns det en ny chans, fast till TORSDAG, så om du vill vara med, så kommentera länken nedan ;)



HÄR: http://daghjort.blogg.se/2011/july/veckans-blogg-vinnare.html#comment

2011-07-05 @ 21:36:33
URL: http://daghjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0