3,5 km


Igår skulle jag och min älskling träffa min pappa, då tog pappa ut oss
på en spontan löprunda, kan tillägga att han brukar springa 1-2 mil
i veckan. Jag trodde inte jag skulle orka mer än någon km när vi började
men sedan fortsatte jag och fortsatte och vi spurtade i två backar och dem
sista meterna i slutet av rundan, jag var rätt slut när vi slutade springa.

Pappa och Payam fortsatte springa hem till pappa så för dem blev det en mil, men
mindre för mig. Men det var roligt att få springa med pappa då han är mer eller mindre en
expert i det området så man inte får springa ensam var och varannan dag    

Däremot märkte jag att jag behöver verkligen ett par riktiga löparskor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0