Sunburned

Jag har alltid varit personen som älskat sommaren främst för att kunna bada, gå och äta
glass med sin fina sambo och njuta i solen. Men också för att ta det lugnt. Jag älskar verkligen
att sola. Det gör mig lugn och harmonisk. Igår låg jag i solen och myste, fick en även en fin färg
men mamma sa till mig att vara försiktig för solen tar som fasiken nu när sommaren börjar komma.
Tänkte inte på det imorse när jag inte hann mer än att ligga i solen en timme ungefär förrän jag fick
en bränna. En otroligt ful dessutom. Jag brukar inte vara den personen som tycker bikinibrännor är
fult, har man njutit av solen och sommaren får man vara beredd på att det syns. Men idag tänkte jag
inte på att jag satt med ett linne som går i ett rakt streck över brösten. Nu har jag ett rött/brunt streck
rakt över mitt bröst. Jag menar, bränna i all ära men detta tog priset lite. Får hoppas det lägger sig lite.

Tji fick jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0