AmeriCandy.se

Fick hem ett efterlängtat paket idag från AmeriCandy.se
Jag har alltid varit ett fan för amerikanska godsaker, dem vågar sticka ut ur mängden och är
lite speciella jämfört med Sveriges. Så Americandy var perfekt för mig! Beställde det som syns
ovan. Baby Ruth blev en liten överraskning eftersom jag var så ledsen och besviken för jag glömt
den, underbart då har alltid velat smaka Baby Ruth! Så om ni känner er lite godissugna och vill ha fredagsmyset
spikat rekommenderar jag er att gå in här och beställa! Snabb service och underbart utbud! Heja AmeriCandy.se!

Kommentarer
Postat av: müm

mums! nu blev man ju sugen! hihi nå vad fick allt detta goda för betyg då? puss

2012-05-03 @ 17:57:19
URL: http://evamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0