Finally

Fin dag idag, för igår fick jag nämligen bot på mina problem. Pratade med en tjej på mitt jobb om min visdomstand, jag har nämligen haft inflammation i 2 år, till och från nu. Igår var det så illa att jag inte ens kunde äta lunch. Så jag berättade för henne, och hon tipsade om en akuttandvård som jag skulle ringa här i Göteborg. Så igår halv 8 när jag kom hem ringde jag och berättade om mina problem (att kinden svullnat upp osv) och kvinnan i luren tyckte jag skulle komma så fort jag kunde. Så jag och min älskling drog iväg oss halv 8 på kvällen dit. Sen satt vi där ett tag tills en tandläkare hjälpte mig, hon sprutade rent visdomständerna och gav mig en pencillin kur, och fungerar inte denna får jag dra ut mina tänder, och därför fick jag en lapp ("remiss") jag ska ge till min lokala folktandvård. Skönt! Så nu känns det som att jag äntligen kommer få slippa mina tandproblem och jag är glad! Dels för det, och dels för att det är lördag! Nu, jobb till 17.00 sen är jag LEDIG!
-- -- --

Kommentarer
Postat av: müm

Så skönt gumman. Både att du äntligen fått rätt på dina tandproblem och att du är ledig imorgon! Passa nu på att vila! Love <3

2012-03-17 @ 20:05:14
URL: http://evamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0