Late

En bild på mina ben och fossisar ute i solen.
Ikväll gjorde jag god middag till mig och min älskling. Det blev pestolax
med citron, ugnsrostade rotfrukter och stekt sparris. Grymt gott! Sedan
fick älskling jätteknip i magen och jag hade i princip panik två timmar.
Pratade med mamma i en timme ungefär och hon får alltid mig att må
bra igen oavsett vad som händer. Hon är helt underbar! Världens bästa --
Nu har det lugnat sig och jag sitter och kollar på Lyckan i L.A. Ska snart
bege mig till sängen och sussa sött. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: müm

Åh vad jag saknar dig och dina små fossisar! Skönt att det blev bra med honom igen. Aldrig kul när någon har ont och man inte kan hjälpa dem. Men som jag sa; det hjälper iaf inte att hetsa upp sig..tvärtom. Keep calm...always...keep calm. Låt det bli ditt nya mantra.

Love you <3

2012-03-14 @ 18:47:34
URL: http://evamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0