The reason

Saken jag varit mystiskt med så många dagar nu är att - jag ska flytta.
Idag åker jag iväg med bilen långt bort, nämligen Göteborg, det blir min
bostadsort i tre år. Jag ska bo tillsammans med min underbara pojkvän
och det är ett av dem största chanserna jag tagit i hela mitt liv men jag
vet att det kommer bli perfekt, jag bara känner det på mig.
Jag kunde inte varit mer tacksam än jag är över allt stöd jag fått från
min familj och aldrig trodde jag att jag skulle gråta av lycka dagen
innan jag åker, men det gjorde jag, och det betyder inte att jag inte
kommer sakna min mamma eller Ilkka, utan det beror på att jag har
sett fram emot denna dagen, jag har kämpat för att få detta möjligt
och igår insåg jag det. Allt känns perfekt, och jag är så otroligt lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0