Onsdag




första bilden tagen av min syster

Har haft en otroligt härlig onsdag, åkte runt tre till Haga och mötte min underbara
storasyster
, efter det stack vi hem och käkade halloumi till mellanmål, inte varje
dag  man får såna mellanmål! Sen stack vi på en shoppingrunda som involverade
både kläder och mat, och därefter bjöd hon mig på hemmagjord pizza med
zucchini, mozallera, rödlök och körsbärstomater. Till efterrätt blev det en skål
med turkisk youghurt, citronskal, honung och valnötter. Godaste efterätten på länge!
Tack för en underbar dag och att du kan få mig att må så bra som man bara kan! xxoo    


Kommentarer
Postat av: Hannah

Du är bäst! LOVEU.

2011-09-21 @ 21:46:04
URL: http://www.hannahcharlotte.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0