Appar

Tänkte dela med mig av mina favorit appar till er!
Tap the Frog: Sjukt roliga minibanor där man slår grodorna så mycket man kan, ger dem
nedsövningspilar, plusar ihop dem m.m. Grymt bra tidsfördriv!
Doodle Jump: Jag tröttnar aldrig på att se denna sötingen hoppa upp på olika block, se upp för
monsterna bara!
Bakery Story: Story spel är nog dem bästa tidsfördriven av alla, om man inte gör långa bakverk
vill säga. Här får du driva ditt eget konditori och inreda samt baka på det sättet du vill!
We ♥ It: Denna appen är ett måste för mig som är inne dagligen på We♥It. Här kan du logga in
på din användare och göra precis som du gör på datorn, gilla massa bilder till din användare!
Restaurant Story: Detta spelet är i princip samma som Bakery Story bara att här driver
du ditt egna hak! Gör allt från hamburgare till Fruktsallad!
Shazam: Har du varit med om dem störiga gångerna då du hört en skitbra låt på radion eller
tvn men inte haft en aning om vilken det är? Skaffa Shazam appen, spela upp låten och namnet
dyker upp i appen!
Temple Run: Detta spelet är faktiskt roligare än man tror, här ska du springa ifrån några apmonster
som jagar dig i underjorden, men det är inte så lätt som det låter, massa hinder dyker upp på din väg.
Victoria's Secret: Denna appen använder jag inte så ofta, men gillar du Victoria's secret och någon
speciell modell kan du läsa om modellen här eller bara om Victoria's Secret!
Laddar ni ner några av dessa kommer en regnig dag aldrig vara tråkig igen!     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0